Är på jobbet.

Ja nu är jag på jobbet ska snart dricka lite kaffe ( så gott det ska bli ).
Idag slutar jag kl 13:00 då kommer min pojkvän och hämtar mig så ska
vi åka till mina svärföräldrar på kalas min svärfar fyllde igår och min pojkvän den 12.e
så de slår ihop kalasen.
Hoppas jag orkar stanna ett tag ialf...
Blir att duscha och fixa iordning sig på jobbet om ett par timmar.
Funderar på nån present till min pojkvän han önskar sig inget speciellt och så
fyller Jossan snart med se vad man kan hitta på för kul;)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, pojkvännen vaknar nog snart och ringer/mezzar mig om en
stund gissar jag på...

Ha en bra dag jag skriver mer ikväll.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Katja

gott med kaffe;) ska dricka lite här med nu:) Puss

2008-08-09 @ 13:41:58
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0