Blivit mailbombad idag.

Idag har jag blivit mailbombad av bla massa av såna vidarebefodringsmail som man ska skicka vidare.
Är sååå trött på såna mail jag tar bort dom hela tiden. Ser ingen vits med att skicka dom vidare och orkar
inte heller.

Min pojkvän har oxå fått en hel bunt med såna idag och han tycker oxå att det är tröttsamt med såna.

Vad tycker ni??

En annan sak oxå har bestämt mig för att lotta ut en vinnare i min tävling trotts att det är 8 deltagare.
Presenterar vinnaren imorgon:)

Godnatt pussar på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Helskotta jag glömde ju bort att medverka i tävligen :( får vara med i nästa om du kommer att ha någon mer.

2008-08-27 @ 09:28:45
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0