Börjat förstå mig på gratisbio.

Nu har jag börjat förstå mig på det här med gratisbio och hur man samlar poäng det var inte så svårt som jag trodde...
Tycker alla pratar om Gratisbio nu, man undrar hur många medlemmar de har hihi, måste var en hel del..
Mest ser man om dom  på nätet och i bloggar ( mest i tävlingar ), och även många man känner pratar om det.

Var inne och kollade mina poäng nyss jag har kommit upp i 320 poäng än så länge det är rätt ok.
Hoppas jag kan komma upp i poäng till en biocheck snart hihi.

I eftermiddag ska jag till mina föräldrar sen tänkte jag ringa runt till lite vänner som katja, jossan. och till min Kusin Jennie oxå och planera lite inför resan.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0