Fortfarande Feber:(

Under veckan har jag haft febertoppar, vissa dagar har jag haft hög feber och vissa ingen feber alls lustigt?
Men igår fick jag ett sms av min bemanning pga att jag tydligen missat att ta bort min tillgänglighet så de bokade mig
på jobb idag:(
Men drirekt när jag fick sms:et (igår fredag ) så ringde jag och sa att jag inte kunde jobba på lördag pga att jag har feber.
Men då blev jag i princip utskälld att det var mitt fel att jag blivit bokad och att jag kan bita i det sura äpplet.
Men jag sa till dom att det ligger en sjukanmälan hos dom att det borde dom vetat att jag var sjuk.
Så jag ringde direkt till stället jag blivit bokad på och de sa att jag INTE får komma dit om jag har feber så dom var snälla
och ringde bemanningen själva och att jag skulle ringa efter dom ringt.
Och det gjorde jag då minsann var de sååå trevliga och talade om att det finns ingen annan som kunde jobba och att de kunde korta ner tiden och om jag kunde försöka jobba, ok tänkte jag jag kan ju försöka ialf.

Men igår kväll hade jag 39.5 graders feber och jag tänkte att det kommer inte gå att jobba imorgon lördag.
Och vaknade minsann med 39-40 graders feber och kunde inte ens ta mig upp ur sängen så min underbara pojkvän ringde direkt till det stället jag blivit bokad på och de sa att de löser det:)

Så jag vaknade nyss ska inta soffläge och dricka lite jäger ikväll och se om man kan bli frisk snart...

Ska ringa min neurologläkare på måndag med och se om jag kanske kan bli sjukskriven en kortare tid har varit helt slut + migrän nästan varje dag sen dess och behöver ett par veckor att bara vila och inte känna nån press att kanske få sms om jobb.

Men efter Turkiet resan så är jag nog fit for fight för att jobba igen. Vill jobba ju men orkar inte hihi.

Hoppas alla får en bra lördag kväll:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Jobbigt det låter gumman:( Och bli utskälld oxå!! Hoppas du frisknar till snart! Puss

2008-08-30 @ 17:02:29
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch jaa det lät ju fasen inget kul, du som jobbar o står i hela tiden tycker jag.. Vila upp dej ordentligt!! Kram

2008-08-30 @ 17:21:24
URL: http://stjarna26.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaha..det va du som messa förrut;) Jag hörde det och skulle gå och kolla, men som vanligt kom det en massa imellan så jag glömde bort det..haha. Ja..vi kan höras imorgon, och en kryssning måste vi klämma in nånstans:) Puss

2008-08-30 @ 20:28:10
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0