Fullt upp idag;)

Ja idag har jag haft fullt upp det började med att jag mötte upp min kusin Jennie på stan för att betala Tysklands resan.
Sedan växlade vi till Euro växlade 3000 kr till euro fick ca 300 Euro kändes inte som mkt pengar när man fick dom i handen fniss.
Vi gick lite på stan och åt lunch på china restaurangen..

Sen åkte jag till mina föräldrar för att jag och mamma skulle vara hos vetirinären med Smilla kl 16:15 pga att hon
verkade ha nåt med ögat för det ena ögat rinner och kladdar så mkt typ som var...
Så vi åkte dit och som vi misstänkte så har hon en ögoninfektion som spridit sig till tårkanalerna så vi fick en salva som ska smörjas vid tårkanalerna 2 ggr/dag i 10 dgr weeeee, och det blev inte billigt 500 kr för besöket och en liten salva tub.
Men det var tur att vi åkte dit med henne:)

Fick god mat hos mamma grillat mums.

Och sen har jag skickat iväg lite autografer idag med vi fick en hel del sålda denna gång:)

Just det köpte en party topp igår i klädbutiken i verkstan, lyckas hitta massa kläder där och för det mesta har jag tur att det är Rea hihi. Fanns i massa olika färger som i rosa med små svarta stjärnor, köpte en svart för några veckor sedan hihi.
Här är en bild på party toppen.



Nu blir det att kolla på tv...
Ps: Kolla in min bloggtävling om att vinna jätte snygga örhängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0