Hemma igen:)

Nu är jag hemma hos min pojkvän igen.
Läkaren ringde igår de hittar inget fel i mina prover men han sa att det kan bero på två saker som gjort
att det blev som det blev.
För det första såg de på mina röntgenplåtar att jag har så gott som rak rygg (knappt inget svank) så det kan ha
kommit en liten nerv i kläm eftersom jag blir bättre och bättre.
Men det kan ha med stress att göra oxå men han ville inte sjukskriva mig utan ska försöka jobba på fredag, längtar
faktiskt tillbaka till jobbet;)

Idag eftersom att jag är piggare så ska jag och min pojkvän till Skänninge Marknad en sväng får se hur länge jag orkar gå där orkar jag bara nån minut så åker vi hem, vi ska även möta upp svärmor där.

Senare ska vi till bocksjön en sväng oxå det är kräftfiskepremiär idag så mamma och pappa ska dit så vi ska bara dit och hälsa på.. Mamma ska ta med sig deras katt som är i koppel och hoppar i träd och är även i båten och har kul
så vi ska även ta med vår katt smilla ikväll eftersom hon inte är rädd för vatten så slår jag vad om att hon kommer att bada hihi.

Skriver mer senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

aa..låter underbart det gumman:) Vi får hoppas det va en engångsföretelse!! Puss på dig

2008-08-06 @ 12:40:20
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0