Idag....

tänkte jag klippa mig så jag gick till en frisörsalong de sa att jag kunde vänta en
liten stund bara... Och efter det sa dom att de väntade på ett par kunder och ta mig efter dom.
Okej tänkte jag men sen sa dom att jag kunde vänta och att de inte visste om de kunde hinna klippa
mig innan stängning. Så jag gick därifrån!!!

Gick istället till klädbutiken i verstan där jag känner mig som Rea stammis hihi.
Lyckas hela tiden hitta kläder till jätte bra priser..
De har jätte fina kläder men tyvärr lite dyra i ordinarie pris, men på Rean så har de riktigt
bra priser hihi:)

Just det vann 2 st ögonskuggspennor + 2 st creame ögonskuggor på tradera idag:)
Behöver ha lite nytt smink och dessa ögonskuggor var sååå fina det är nåt företag som säljer ut;)

Nu ska jag ta ett glas vin och börja med min garderob då hihi.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0