Ingen bra dag idag:(

Ush idag har det inte varit nån bra dag:(
Min dag började med tokmigrän som jag tror beror på ovädret och lite Åska...

Men har haft migrän nästan varje dag efter jag var inlagd och det värsta med migränen
efter jag var inlagt är att mitt psyke inte är så bra blir överkänslig börjar gråta för minsta lilla ush...
Jag som alltid brukar vara stark och pigg och nästan aldrig har problem ( förutom migrän )...

Idag höll jag på att bryta ihop totalt, min bägare rann över...
Var hos mina föräldrar och ville bara prata med en person ( skriver inte vem ) och han har varit så
sur och snäsig senaste månaderna mot mig men jag försöker vara trevlig ialf och bry mig..
Han har pratat mkt om en fest som han vill ha med oss men sen var han på en sån rolig fest och att den var mkt
roligare än våra ( orkade inte bry mig), sen var han allmänt snäsig igen... Men helt plötsligt när han vill nåt då helt plötsligt duger jag tex när han ska låna min dator lr vill att jag ska hjälpa honom med nåt.. Så nu blev han snäll och ville att jag skulle köpa nåt i tyskland till honom och tjejen...
Blir så trött och irriterad så jag sa till honom om han inte börjar bli snäll så skiter jag i allt som har med honom att göra.

Blir så trött på att man ska vara snäll men får inget tillbaka än surighet och skit!!
Som tur var så ringde min kusin Jennie i rättans tid så jag fick prata av mig lite och tack för det!!!

Jag är inte van vid att snäsa ifrån så fick lite dåligt samvete hihi..

Idag som sagt har det varit känslomässigt jag har varit arg,irriterad, haft dåligt samvete, varit glad mm.

En annan sak som var kul var att jag pratade lite med katja idag tyvärr så var jag lite frånvarande pga dataproblem och att allt hände innan hon ringde förlåt gumman!!!
Längtar tills jag kan åka till dig och umgås en helg!!

Men nu försöker jag se ljust igen ska ju till Tyskland på fredag och till Turkiet med mamma 19.e september:)

Ska ta lite ledigt och vila ut ordentligt efter mitt semestervick slutar nästa vecka ta ledigt typ en vecka och bara ta det lugnt:)

Hoppas ni haft en bra dag:)
Nu blev det ett långt inlägg har både pratat av mig idag och skrivit av mig hihi.

Nu ska jag ta ett glas vin och varva ner börjar jobba 14:30 imorgon = sovmorron:)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Bra att du säger ifrån gumman! Det är lugnt, va lite frånvarande igår oxå så..Puss

2008-08-21 @ 12:18:22
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0