Mobil Reklamation.

Lämnade in min mobil för 4.e gången för 3 veckor sedan på The phone house och
eftersom den varit inlämnad 3 ggr och nu 4.e så gick den på reklamation.
Men eftersom de skickar den direkt till Sony Ericsson så verkar det ta lång tid för att få beslut.

Vi var på The Phone House i fredags och de ringde till Sony Ericsson och vi ska få beslut imorgon...
Hoppas jag får en Ny mobil.
Har tyvärr haft otur med mina Sony Erisson mobiler mina har det blivit fel på för det mesta.
Han sa på The Phone House om jag får en ny telefon så kan jag få välja ett annat märke då blir det
en Nokia igen som min första telefon:)

Idag åkte vi till linköping med jobben hann och gå i lite slutrea butiker och hittade lite ska ta bilder på det jag
köpte senare och visa:)

nu ska jag ta det lite lugnt vid datorn.
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

jadu..dem där jävla sony ericsson;)Min började försäg funka kanon efter att jag tog ur batteriet och lät det va borta över natten..hahah..knäpp. Puss på dig!

2008-08-10 @ 22:18:51
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0