Ny Mobil & lite om tradera


Idag åkte vi till stan och tjatade lite på The Phone House ang min mobil som var på reklamation.
De fick beslutet direkt när vi kom in i butiken från Sony Ericsson att jag skall få en heöt ny mobil i kartong.
Men de var sååå snälla på The Phone House att jag kunde få välja vilken mobil jag ville och betala mellanskilldnaden.
Så det blev en  Nokia 5310 XpressMusic ( se bilden nedan) valde den blå;)

Sen så hände det en mindre rolig sak på tradera idag jag fick negativt omdöme pga att en köpare struntat i att höra av sig och struntat i att betala. Så jag gav denna person dåligt omdöme och då fick jag ett hämdomdöme tillbaka:(
Hon anklagade mig för att inte beskrivningen var korekt men jag hade skrivit alla villkor klart och tydligt.
Tyvärr så finns det oseriösa köpare på tradera och även säljare men jag är så seriös som man kan bli.
Har fått massa hjälp av Jozzan med detta problem och det tackar jag för!!!!

På tal om annat ¨så får jag se om jag kan ta mig i kragen och starta en bloggtävling ikväll hihi.

Här är bilden på telefonen ialf.

Både lite bra och dåligt har hänt idag hihi.
Hoppas ni haft en bra dag ialf.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0