Shoppat idag, här är bilderna på det jag köpte:)

Som jag skrev i förra inlägget så var vi i linköping igår och jag hittade lite på slutrean.
Här är bilder på det jag köpte 3 st av bilderna är lite oklara i färgen men det är ljusblå nyanser på
3 av plaggen jag köpte.

    
Topp/klänning        ljusblå tröja från            Ljusblå  topp från    Kortärmad tröja
från butiken            Cubus                             Bikbok                       från bikbok
Carings

Idag ska vi till stan och se om jag kan få en ny mobil eftersom min är på reklamation.
Ha en bra dag.
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: karin

sista plagget är min favorit:P

2008-08-11 @ 13:13:30
Postat av: Katja

Den första va min favvo..jätte fin:) Puss på dig

2008-08-11 @ 15:02:59
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0