Lite om igår och idag:)

Igår var jag i stallet en sväng och mockade och grejade hos hästen fick sällskap och hjälp av F & hans son:)
Sedan följde jag med F till sveriges metropol som många säger om lilla Tjällmo hihi...
Och tidigare under dagen så fick vi ett ryck om att gå på bio i Linköping så vi bokade biljetter via internet och efter Tjällmo så åkte vi till linköping och såg filmen " The day the earth Stood still" och filmen var helt ok men inte så där bra som man trodde på reklamen.

Och i förmiddags blev det att åka till stallet och mocka och fixa hos hästen och låter henne vila i helgen.
Men gjorde lite helgfint hos henne (får se hur länge det får vara fint hihi).
Och nu är jag hos mina föräldrar och ikväll blir det party hos mig och L som vi planerat ett tag och det ser ut som att det blir ganska mkt folk som kommer;)

Hoppas ni andra har en bra helg:)
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Oooh fest va kul:) Synd att man inte kan komma;) Puss på dig och ha jätte trevlig kväll!

2008-12-20 @ 13:50:51
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Jennie

Hej gumman! Tack för senast! Älskar dig!

2008-12-27 @ 12:55:27
URL: http://jennie121.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0