Grejat med Bloggen.

Idag har jag grejat lite med bloggen trodde det skulle vara svårt att fixa med färger och teckensnitt men Tack vare att Katja beskrev så himla bra så var det inte så svårt hihi.
Ska försöka ge mig på att byta bild och så oxå nån dag hihi.
Så Jossan: Du behöver bara hjälpa mig att fixa det där med tradera nu hihi, Tror jag fixar det här med bloggen lite grann ialf;)

Annars så jobbade jag jouren inatt var ganska jobbigt sov typ 2 timmar.
Och det verkade vara party kväll igårkväll massa folk skickade sms och så blev faktiskt lite partysugen själv men men jag jobbade och tjänae pengar istället..
Blev lite irriterad inatt att en person ringde mig kl 1 inatt och väckte mig och det handlar inte om någon av mina vänner för de har förståelse för att efter kl 12 på natten så ringde dom inte.
Men den här personen ringde ialf kl 1 på natten och yrade och jag sa att jag jobbade och var tvungen att försöka sova så efter nån min så fick jag för fösta gången bara säga Hej då och lägga på luren har inte hört nåt mer hihi.

Hoppas ni haft en bra dag snart ska vi väl till mina föräldrar en sväng och hämta vårt Nintendo Wii som min bror lånat i helgen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0