Inbeordrad på jobb.


Igår ringde en av mina timvikarie platser och meddelade genom bemanningen att om jag inte jobbade så blev
jag inbeordrad på jobb första gången jag blivit inbeordrad.. Passet gällde idag bara 3 timmar men det är bra
betalt när man blir inbeordrad... Jag fick förklarat att när man blir inbeordrad så MÅSTE man åka och jobba (om man inte redan jobbar) är man ledig så är det bara att åka iväg. Jag hade tur att de ringde i god tid för
om man har otur så kan de ringa kort tid samma dag då är det bara att åka iväg och jobba.

Snart hämtar mina föräldrar mig och katten smilla vi ska åka till dom en sväng så Smilla kan få vara ute i koppel med mina föräldrars katt Mysan och leka lite... Och vår lgh är sååå Varm när solen ligger på så det kan vara skönt för henne att komma ut lite på deras gräsmatta de är sååå söta katterna när de leker hihi.

Får se om jag hinner följa med mina föräldrar och bada i råssnäs omde ska det?! Skulle vara så skönt att ta ett dopp.

Sen ska jag skicka iväg ytterligare 4 st autografer idag. Har fått in pengar riktigt fort denna gång hr bara 4 st kvar som jag väntar på betalning från.

Ha det så bra i det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Kul att det går bra för dig på Tradera tjejen, jag ska lägga ut mer auktioner i morgon eller på torsdag. puss

2008-07-29 @ 20:29:11
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0