Klädrensning!


Nu har jag gått och kollat in i min garderob som jag bara kastat in kläder i
pga at jag varit såå trött och inte orkat. Så idag tog jag två flugor i en smäll hihi.
Jag rensade ut i min hög vilket som var tvätt och inte och samtidigt kastade gamla kläder
som var urtvättde men som man brukar tänka "Detta plagg kanske jag kommer ha nån dag"
så de plaggen kastade jag äntligen för jag har tänkt kasta dom i en evighet känns det som hihi.
Så det blev fint i garderoben:)

Snart ska vi väl kolla på nån serie sen sova ska upp och jobba kl 7-16 imorrn är ledig på tisdag
ialf ska försöka träffa Jossan men vi brukar ha sån otur att planera om varann med jobb mm hihi.

Och min blogg börjar ta form tack vare mina vänner Katja och Jossan;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0