migrän idag igen mm

Jaha idag åkte man på migrän igen det beror nog på lågtrycket och det dåliga vädret suck!

Annars idag så ringde jag facket de har äntligen kommit på vilken betalning jag ska ha när jag ska jobba en extra natt nu under mitt semestervick. Min Chef hade skrivit natten på mitt schema men antagligen glömt att jag redan jobbar 100% och natten var utöver de 100% så det har varit lite diskussioner om jag ska få kvalificerad övertid eller ej.
Men enligt facket så ska jag ha kvalifiserad övertid och att jag skulle ta kontakt med min nuvarande chef under sommaren för att all kval. vertid MÅSTE godkännas av en chef. Och hon skulle kolla om de kunde hitta nån som inte jobbar 100% att ta den natten men om jag inte hör nåt från chefen så ska jag jobba natten som äri helgen och få kval: övertid:) (bra betalt tror det är + 240% och att det är helg så jag klagar inte fniss).

Efter det åkte jag till mina föräldrar esväng och tog det lugnt, sen gick jag hem för att få lite frisk luft så migränen kanske kan släppa.. Då gick jag förbi den där butiken som jag köpte de där billiga Ed hardy kläderna för jag ville köpaett Linne som de hade på REA för 99 kr och när jag kommer dit kostar de bara 29 kr/st så jag köpte 4 st:) jätte skönt material märket heter "Nord" köpte Linnet på bilden och samma modell fast i enfärgade Linnen. De sålde även ut fina och billiga jeans för 199 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0