shoppat idag!

Ja idag åkte jag till stan kl 10 för att träffa Jossan för att umgås och shoppa lite.
Många av Reorna började idag på HM,Lindex och Kappahl så vi kollade lite och slutade
med att jag köpte 3 st halterneck linnen på HM (49 kr/st), och 2 st toppklänningar på Gina tricot (49 kr/st), Och sen köpte jag oxå 2 st t-shirts till min pojkvän för bara 25 kr/st så jag har shoppat lite på Rean ialf.
Hade jätte kul med jossan idag tack så mkt! Vi får ses nån mer dag när vi inte jobbar och är allmänt upptagna hehe.
Det blir nog fler Reor i stan till helgen då vätternrundan ä'r så brukar man kunna komma över lite mer på rean.

Sen virrade jag till det totalt började med att jag pratade med katja att hon kommer till motala lagom till vätternfestivalen men den helgen ska jag jobba eftersom jag bytt pass med en jobbarkompis.
Katja och jag pratade om för några veckor sen om att gå på festivalen på lördagen och sen gå ut en sväng trodde att jag skulle jobba sovande natt mellan lördag till söndag och att jag inte skulle kunnat gå ut och sen se ifall jag kunde byta bort det arbets passet. Jaha sen ringde jag Johan och frågade om jag kunde byta med honom och när han frågade vilken tid arb passet var på lördag så upptäckte jag att jag sett fel ska ju jobba mellan 9-21:30 och börjar jobba kl 12:00 på söndag så det löste sig ialf så jag kan gå ut den lördagen att man kan virra ihop tider så pass jag fattar inte det hehe.

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag sova sla jobba kl 7-10 imorgon och LEDIG hela helgen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag hade jätteskoj med dig oxå gumman! Det måste vi verkigen göra om. Underbart! Förresten så fick jag mess från Vero Moda när jag kom hem från stan, de börjar sin rea i morgon :D hihi. Och då ska jag till stan för att mellan 8 och 10 ska jag sitta på möte som är mitt i stan :D Puss o kram gullet!

2008-06-12 @ 22:06:44
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0