Söndag igen.

Jaha då var det söndag igen,  veckorna går så fort!
Min helg har varit både bra och dålig.
Det bra är att det varit kanon bra väder så idag tog jag premiär doppet i
råssnäs badet:) det var uppfriskande inte så där jätte varmt i vattnet men men híhi.
Och får inte glömma att i torsdags var vi hos Elin och firade att hon tahit studenten!!!

Det dåliga är att jag haft migrän både fredag och lördag så i lördags kunde jag tyvärr inte orka att
fira min pojkväns brors flickvän som firade att hon fyllt 30. har jätte dåligt samvete att jag inte kunde dyka upp ush.
Fick istället vila huvudet och bli ompysslad hos mina föräldrar som är så snälla och omtänksamma:)
Så i och med migränen så har jag haft blandade känslor varit: irriterad, glad, arg, besviken, frustrerad mm ush.
vad jobbit men hoppas allt löser sig snart.
blev extra upprörd av en sak som hände i helgen som jag inte vill skriva om här men tror vi lyckades lösa det...
Tur att jag inte skulle jobba i helgen och behöva sjukanmäla mig...
Så denna helg var både bra och dålig..

Hoppas alla haft en bra helg i det VARMA vädret!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Va modig du är som har tagit premiär doppet;) Hoppas du kryar på dig och slipper den där jävla huvudvärken! Ses snart:) PUSS

2008-06-09 @ 18:45:44
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Karin

ah fasen då har du redan badat.. inte ens jag har det, fast jag legat o stekt i solen hehe... dax o bada nu då kanske :) Kram

2008-06-09 @ 21:30:17
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0