Det blir 2 st kattungar;)

japp nu har min mamma bestämt sig hon ska ha en kattunge
och det blir den som jag fastnat för..
Och jag kommer att köpa den som min pojkvän fastnade för;)

Vi ska till uppfödaren på söndag och hälsa på.
Det ska bli kul och se hur mkt de vuxit på två veckor fniss...

Just det mammas katt har blivit jätte kelig och härmar vår förra katt smilla.
Mysan har aldrig varit direkt kelig (förutom när hon vill ha godis) men nu kelar hon,
leker mer än någonsin, och hoppar upp i mammas säng när klockan ringer hihi...

En killkompis som jag skickat sms till idag ringde nyss, så vi får se om vi hinner ses ikväll.
Han skulle ringa när han kommit hem så om vi ska ses så hoppas att det inte blir för sent ikväll...

ha en bra kväll nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

kanske är så att Mysan tycker det är skönt o få all uppmärksamhet nu... visa katter kan ju tycka om att vara ensama... men tänk nu på att inte låta eran katt åka för ofta till din mamma, för då blir hon rätt ensam när hon kommer hem till er sen, bara vill väl..! ta massa kort så man får se skönheterna :D kram

2008-10-15 @ 21:06:28
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0