Ny Mobil!

Blev så irriterad på min Sony Ericsson mobil idag. I mellan åt så sprakar det i högtalaren och så totallåser den sig ganska ofta så man får ta ur batteriet och därefter sätta i det igen för att den ska fungera igen.
Och så gick garantin ut för några månader sedan så jag gick in på The Phone House och köpte en  Nokia xpress Misic 5310, Jag köpte en lika dan fast svart/blå för ett par månader sen och är jätte nöjd med den:)
Och min gamla Nokia är inte låst till nåt så jag sätter i mitt comviq kort i den och Mitt telia abonemang i den nya telefonen.
Jag köpte den vid ett jätte bra tillfälle för de har ett kampanjerbjudande med låst till Telia till jätte bra pris:)
Karin mötte upp mig i stan så efter jag köpt mobilen så tog vi en fika på med eller utan..
Flera av mina vänner är förkylda/sjuka så jag säger bara krya på er!!
Och ett par av dom är bjudna på festen så jag hoppas ni kryar på er tills dess!

Efter stan åkte jag till mina föräldrar en sväng och sen fick jag skjuts av en killkompis hem...

Och nu ska jag städa lite så det ser skapligt ut när vi har halloween fest på lördag...
Som det ser ut nu så kommer det 10-12 personer hit på festen sen har vi ca 3 kansken hihi...

Här är en bild på Mobilen:

Om jag ska ta mig i kragen och städa då hihi..
Puss så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0