Helgens planer.

Ikväll ska jag till mina föräldrar en sväng och greja med datorn.
Vi ska blåsa om mina föräldrars dator för den har blivit så himla slö...

Så imorgon ska vi på kalas hos min pojkväns mormor och träffa min pojkväns släkt.
Och efter det så hämtar vi mina föräldrars dator och på kvällen så vet jag inte ännu men
jag är party sugen hihi...

Och som ni kanske har läst i tidigare inlägg om en person som jag börjar bli riktigt irriterad på
som snackar skit och säger massa lögner till mina vänner..

Pratade med Jozzan om detta igår och hon rekomenderade att jag skulle kanske ha en "Tuffa på mig vecka eller stå på mig vecka".
Och säga upp bekantskapen med folk som beter sig på detta sätt.
Jag ska ha en sån vecka så fort jag är så stark så jag klarar av det hihi..

Just det en rolig sak hände mig idag, jag fick ett mail från Norsk skogskatt uppfödaren med nya bilder på de söta kattungarna och vad de vuxit mkt på en vecka hihi..
Lägger upp de 2 bilderna nu i eftermiddag här på bloggen.
Längtar tills vi får hälsa på igen hihi..

Nu ska jag greja lite.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Ja det funkar faktiskt. Jag sa upp bekantskapen med två stycken nu i veckan och jag mår så mycket bättre :D det tog ett tag innan jag samlade mod och jag har haft många bra vänner stå bakom mig och peppat. Lycka till gumman :D

2008-10-10 @ 13:47:34
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0