idag...

har dagen bara sprungit iväg..

Vaknade kl 09:55 då mina föräldrar ringde.
Lovade dom igår att hjälpa dom att boka ACDC biljetter på ticnet pga att man bara får boka
4 biljetter per dator/hushåll och dom var 8 st som vill ha biljetter..
Biljetterna skulle släppas kl 10:00 men redan 09:50 så var det kö (Vänte tid i mer än 15 min stod det på hemsidan)..
Både jag och mina föräldrar kom in 10:45 till bokningen och alla biljetter var Slut..
Blir lite irriterad pga att biljetterna släpptes kl 10:00 då tycker inte jag att det skall bli nån kö innan kl 10:00.
Folk kanske slog på datorn redan kl 8 imorse för att komma först:(

Vid 13:00 tiden åkte vi och hämtade upp  svärmor & svärfar för att åka på kalas hos min pojkväns mormor..
Vi var nästan först på plats och vad folk det blev tror hela min pojkväns släkt var där..

Vi kom hem nyss bara för en stund sen vi hämtade mina föräldrars dator på hemvägen som vi ska blåsa om nu i helgen för att den blivit sååå slö...

Är oxå party sugen ikväll men vet inte om jag orkar gå ut ikväll fniss...
Så det märx hihi..

Hoppas ni har en trevlig lördag kväll!!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Synd att biljetterna va slut:( Hopps ni hade kul igår kväll:) Puss

2008-10-12 @ 16:46:43
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0