Irriterad & Glad idag.

Ja idag har jag både varit glad och irriterad hihi.
Det var roligt att springa på madde & noppan på stan..

Och jag är irriterad av 2 skäl:
För det första är jag irriterad på en tjej som är 16 år som tjatar om att jag ska köpa ut alkohol till henne från systemet ähhh NEJ och NEJ och NEJ!!!!

För det andra så skrev jag i mitt tidigare inlägg så är jag trött på skitsnack och lögner..

En av mina vänner har talat om för mig ett par ggr nu att en person snackat med henne om mig ( lögner, skitsnack mm).
Men det värsta av allt är att denna person snackar till mina vänner som vet allt om mig och vet vad jag går för.
Är det nåt så prata med mig direkt istället!!!

Och som jag skrev i förra inlägget så är mina vänner de bästa man kan önska sig!!
Tack för att ni finns och ni vet vilka ni är fniss!!!

Puss på er så länge


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag tar åt mig;) Detsamma till dig! Jaa..bra att du säger NEJ!!! Puss

2008-10-09 @ 18:30:19
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Katja

Naaaaaaw..va fint skrivet:) Puss på dig!!

2008-10-09 @ 19:21:35
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0