Lite om vår Norsk Skogskattunge uppfödare.

Det är en del som undrat var vi har hittat dessa söta kattungar och var uppfödaren finns osv.
Så jag skriver lite kort om det:)

Vi hade tur och hittade uppfödarens hemsida via en vän Karin. Och det som är extra bra med denna
uppfödare är att det inte är så långt från Motala att åka, som är i Väderstad:)
Eftersom att kattungarna inte är leveransklara förän i slutet av November så får vi komma och hälsa på
och bestämma vilken av flickorna vi vill ha och som sagt som tur är så är det inte långt att åka:)

När vi kom hem till henne så kände man sig varmt välkommen och hon berättade mkt om katterna, utställningar
och även visade upp sina vuxna norskisar som var jätte kul att se.
Vi har även jätte bra kontakt via e-mail:) 

Om ni är som jag och älskar Norska skogskatter så har hon 2 eller 3 st söta Norsk skogskattungar kvar till salu.
Om du vill kolla vilka sötnosar hon har kvar och se bättre bilder på de 2 vi väljer bland så kan du besöka hennes hemsida genom att klicka på bilden nedan.



Ni anar inte hur mkt vi längtar nu till att få hem en söt kattunge men men att längta är ju bra det med hihi.

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan förlåt om jag inte svarat på ditt inlägg men jag har varit sjuk.

Har kollat på bussförbindelserna till varv och dom är ganska dåliga tyvärr.

Men jag håller ögonen öppna om jag får mera tips om sköthäst om du vill.

2008-10-07 @ 22:47:12
URL: http://nogg.se/naugtybynature

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0