Mår bättre & Bättre;)

Nu äntligen känner jag att jag börjar må bättre ..
Och det får jag tacka mina vänner för att jag mår bättre och särskilt en vän:)

Det har känts lustigt att inte må bra jag är van vid att må bra trotts migränen och andra motgångar.
Vet inte vad som hände men mitt psyke har aldrig varit så lågt som det har varit senaste tiden.
Jag har börjat gråta för minsta lilla och blivit irriterad för minsta lilla och detta är inte jag. Jag brukar vara glad.
Men som sagt nu mår jag bättre:)

Och nu har jag två saker att se fram imot en resa till Ullared med Jozzan och Kryssning tillsammans med Partypinglorna.

Men en sak som jag fortfarande är lite lättirriterad över är folk som beter sig som värre än ett barn och snackar skit, vänder humöret och ljuger värre än hästar travar ush vad trött jnag blir på sånt folk.

Men som tur är så har jag bra vänner så bra vänner som bara vissa kan önska sig.
Tack för att ni finns!!!

Nu ska jag möta min bror i stan snart dax att sticka hihi.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Va sköönt att du börjar må bättre gumman:) Det gör mig glad! Puss

2008-10-09 @ 15:52:58
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0