Om kattungarna.

Nu blir det 2 kattungar, min mamma vill ha en oxå till 90% är hon säker hihi..
Och pappa har gett henne tillåtelse så vi kommer att ta varsin tjej hihi...

Så nu är min pojkvän glad vi kommer att köpa den kattungen som han fastnade för och mamma kommer att
välja den som jag tyckte om och tom min pappa tyckte om henne hihi..

Läste på uppfödarens hemsida att alla kattungar är bokade utom en kattunge..
En hane som heter Agaton och är så söt och spinner mkt!
Och den är ganska lik vår förra katt Smilla ( se bilden nedan på agaton)


Denna bild är ganska ny och han är 6 veckor gammal.

Vi ska åka och hälsa på flickorna på söndag och det ska bli sååå kul!!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0