Tomt här hemma:(

Imorse när jag vaknade så kollade jag på byrån och kom på mig själv att Smilla inte låg där...
Och det har känts så tomt här hemma att en så liten söt katt kan fylla en så stor plats i ens liv, det
är helt otroligt...

Pratade med Smillas förra ägare igår om att enligt veterinären så skulle vi inte få ut nån försäkring på smilla och hon ringde därefter sin kompis som jobbar på agria...

Så idag först pratade jag med agria och så fort jag la på luren så ringde förra ägarens kompis till mig och sa att hon skulle hjälpa mig till 100% med allt ( det kändes bra)...
 
Så efter samtalet åkte vi till Valla djurklinik i linköping där jag skulle betala eftersom de sa till mig igår att de INTE skickar faktura..
Men väl där säger dom att agria ringt och att jag får en faktura vilket fall och att agria fixar med allt...
Tycker det är dåligt att inte Valla hörde av sig och sa att vi inte behövde komma.
Så det vi behövde göra var att fylla i en sk: livpapper  som även fanns på internet men vi gjorde det direkt, lika bra det...
Nu väntar jag bara på fakturan och agrias beslut...

Jag var tvungen att fråga dom om lunginflamationen kan berott på kastreringen men de var väldigt tveksamma till det och att det kan ha varit ett dolt fel som visade sig nu:(

Men jag har redan börjat kolla efter en ny Norsk skogskatt och har hittat med hjälp av karin en kull som är födda den 20:e augusti så de är inte leveransklara ännu...

Nu ska jag ta mig en kall öl och lugna mig lite har gråtit hela dagen.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Tänker på dig gumman!Försök och ha en så trevlig kväll som de går..Puss

2008-10-03 @ 19:08:12
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Jozzan

Hoppas ni följer med i morgon gumman, skulle vara så kul :D

2008-10-04 @ 00:17:34
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0