Imorgon...

bär det av till Turkiet med min Mamma!!!
( tror vi båda börjar få lite resfeber hihi )

Hotellet ligger i en del av turkiet som heter Icmeler, och vi kommer att ha
nära till både stranden och shopping.
Vi kommer även ha nära till taxibåtar som går till Malmalis.
Så det kommer väl att bli mkt sol,bad,shopping och äta och dricka gott och njuta av värmen;)

Vi kommer att vara borta en vecka:)
Så vi kommer hem igen tidigt på lördag morgonen den 27/9.

(  ps: detta är en bild på hotellet hoppas bara det är lika fint när man kommer dit fniss )



Får se om jag hinner skriva mer innan jag åker..
Och just nu är jag hos mina föräldrar och kommer att sova här inatt.

Om inte så får ni ha en bra helg:)
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0