Kryssnings sugen!

Jag, Madde och min pojkvän har pratat lite om att ta och åka iväg på en kryssning.
Madde ringde oss idag och föreslog mellan fredag till lördag om jag är frisk dvs.
Bara en enkel dygns kryssning bara för att komma iväg.
Man kommer hem skapligt på lördag så man kan gå ut på puben.
Vi ska se hur jag mår imorgon och mår jag bättre så åker nog vi 3 på kryssning snart..

Längtar även till en annan kryssning med bla Katja som kanske kan bli av senare i höst
eller i vår.

Pratade med katja idag med och vad jag förstod så kommer hon till stan på lördag:)
Skulle vara så kul att träffas:)

Vi blev lite rastlösa här förut så vi fixade lite i vår lgh...
Man kan ju inte bara sitta framför datorn hela dagen fniss.
Såg att jag har visst hunnit med att skriva många blogg inlägg idag hihi.

Känner mig lite bättre är nog feberfri för tillfället men har ont i halsen fortfarande.
Men det går upp och ner hela tiden min feber..

Ikväll blir det lugnt, bara kolla på tv och ta det lugnt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Nej nej nej..inte i vår..hahah..Snart vill jag iväg;) Behöver bara komma iväg och va JAG en liten stund;) Pussa

2008-09-08 @ 20:25:54
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0