Mina föräldrar shoppade....

lite åt mig i Ullared fick en ny Aquatex jacka och en snygg T-shirt som min pappa
hittade till mig som han trodde jag skulle tycka om fniss..
Se bilderna nedan vad jag fick...

Jag vill oxå till Ullared hihi.. Får väl försöka locka med mig min pojkvän hihi eller försöka få med
mig Mamma dit igen för min pappa har nog fått av Ullared så det räcker för nåt år hihi fast iofs det
var hans förslag att han och mamma skulle dit hihi...
Men först blir det lite Shopping i Turkiet med mamma hihi.

 

T-shirten är jätte tuff och texten stämmer bra som min pappa sa, jag fattade inte först hihi..
Och jackan är jätte skön och kommer att vara perfekt att ha på sig nu i höst.

Nu ska jag snart sova..
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

ååå,ullared är ju sååå roligt att åka till. försöker få me min pojkvän ditt men han är inte så sugen men de kommer att bli ett besök där i januari ivilket fall. får locka memin bror o flickvän :)

om man enns orkar gå där i januari me värsta magen.

2008-09-15 @ 05:50:58
Postat av: Jozzan

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, kan inte vi åka då? jag är ju oxå toksugen o har ingen att åka med. puss

2008-09-15 @ 05:54:21
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0