Om helgen;)

Ja i fredags som jag skrivit om i tidigare inlägg så åkte jag, min pojkvän och vår vän Madde på Kryssning...
Bussen gick från stan 11.10 sen åkte vi och plockade upp party folk i norrköping som var bra onyktra redan då hihi..
Sen åkte vi till Nyköpingsbro för rast och äta lite i ca 40 min sen bar det av mot Stockholm..
Busschauffören hade ett bra kör schema trots lite köer i sthlm men vi var framme ca 15:45 så nästan en halvtimme tidigare..

Vi gick direkt till in checkningen men fick inte gå på färjan som heter Cinderella förän 17:15 ( färjan gick 18:15 ), så då gick vi ut utanför terminalen och tog en öl som vi hade med oss och satte oss bland alla andra som drack utanför fniss.

Vi gick på färjan 17:15 och gick till hytten en jätte fin B-hytt och fixade oss iordning..
Så fort färjan lade ut gick vi till Tax free och kollade vad som fanns och så kollade vi runt på färjan som var jätte fin
och fanns många pubar och restauranger att välja på:)

19:00 var det dax för Buffén den var helt ok!
Sen böev det att handla på taxfree och ta ett par öl... För sen gick vi till en pub som hade karaoke, Madde sjöng en sång fast ville sjunga fler men det var kö till karaoken så det var kul att höra att så många ville sjunga:)
Senare efter karaoken så gick vi till en pub som var som en Engelsk/irlänsk pub och tog en drink och den drinken drack jag flera ggr under kvällen den var jätte god tror den heter Bacardi Mohito mums..
Senare blev det disco fram till kl 04:00 på natten fniss..

Vi hade JÄTTE KUL!!!
Roligaste kryssningen jag varit på ( iofs har vi aldrig varit på oartykryssning ).
Tyvärr så glömde jag kameran hemma men min pojkvän tog ett par kort med mobilen.

Vaknade dock igen med värsta väder migränen som jag haft ständigt i några veckor:(
Men men den gick över senare på kvällen när vi kom hem..
Bussresan hem på lördag eftermiddagen gick bra det var lite lugnare så man kunde sova en stund:)
Vi var hemma igen på lördagskvällen kl 20:00..
Så det var hem, fixa sig iordning och senare kom fredrik & emma hit och de följde med oss till harrys en sväng för att Möta upp Katja ( det var såååå kul att träffa dig gumman ).

Vi blev inte så långvariga var ganska trötta hihi.. Somnade som en stock hihi..

idag har det varit lugnt, vi hämtade Smilla hos mormor bara..
Och ikväll blir det lugnt:)

Hoppas ni haft en bra helg.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0