En lugn helg:)

Helgen har varit en lugn helg för min del:)
Fredagen och lördagen spenderade jag med F och vi har bara tagit det lugnt.
Vi har tyvärr känt oss halvkrassliga, febertoppar som kommer och går:(

Igår söndag hade jag stalljouren och jag och tjejen jag hade jouren med samarbetar så himla bra:)
Vi kom till stallet kl 07:00 och då var det bara att ge hästarna, pga att det var hästar som skulle iväg och tävla
så släppte vi ut hästarna i hagarna ( ca kl 08:20) så fort de åkt iväg med dom som skulle tävla.
Trotts att det blev lite sent med utsläppet så mockade vi på som tusan så vi var klara med all mockning redan kl 09:00.
Efter mockningen så tog vi en kopp kaffe i solen:)
Sen var det bara att lägga in foder i hästarnas boxar, sopa och åka hem:)
Var hemma redan ca kl 11:00.
Kände mig inte så kry så jag tänkte vila en timme men råkade bli tre timmar hihi..
Pratade senare med tjejen jag hade jouren med och hon var en ängel och tog hand om insläpp mm.
Så resten av dagen blev hos mina föräldrar i deras soffa och på kvällen familjemys framför tv.n.
Orkade inte gå hem så jag sov kvar hos mina föräldrar.

Idag vet jag inte vad som händer eventuellt blir det nog att träffa Dannte en sväng:)

Nu ska jag ta en kopp kaffe.
Hoppas ni andra haft en bra påskhelg:)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0