full fart idag.

Idag var det full fart har det känts som...
Jobbade 7-16 sen hem och då kom elin hem till mig sen shoppade vi lite:)

Skulle följt med min mormor på nostalgikvällen i vadstena men min kusin kunde tyvärr inte följa med
så jag följde inte med, ville följa med för att träffa henne..

Så det blev en fika med John som jag spelade mycket poker med när jag spelade mycket poker med D..
Så himla kul att träffa poker kompisar när man inte spelar poker så ofta längre..
Hinner inte med att spela poker även om det är kul ibland..

Kvällen blev hos mina föräldrars grannar som bjöd på ett par kalla öl:)
Har sovmorgon imorrn med så himla skönt:)
Och är ledig på lördag med denna vecka...

Nu ska jag ta mig ett glas vin eller en cider, en är slut hos mina föräldrar:/

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0