Dagarna springer iväg!

Dagarna och tiden bara springer iväg!
Känns som man inte alls hinner med allt som jag skulle vilja hinna med:(
Önskar med andra ord att dygnet hade fler timmar hihi...

I helgen så jobbade jag så tiden gick fort.

Men vad party sugen jag var i lördags men det är väl bara för att jag jobbade och fick även
massa sms av folk som skulle ut.

Nu under veckan är det ganska lugnt med jobb vet ännu bara att jag ska jobba onsdag och torsdag.

Så idag blev det en hel eftermiddag i stallet:)
Pysslade om Emmy riktigt mycket och Maggan longerade henne idag och jag blev riktigt stolt över Emmy
hon gick jätte fint.
Imorgon blir det även då en hel eftermiddag i stallet och imorgon ska Maggan rida Emmy för första gången:)

Just det på söndag får jag nyckeln till min nya lägenhet men flytten blir nästa helg.
Det ska bli så skönt att flytta från mina föräldrar, det känns verkligen att man bor hemma igen samma gamla tjat hihi.

Mina möbler körde L hit i lördags då han själv flyttade ut från lägenheten så nu står lägenheten tom så det är bara att
städa den nu.

Nu ska jag kolla klart på nåt charter program på 5.an men vad sugen jag blir på att resa när man ser på
såna program..
När jag fått jobba mer och lönerna rullar på så vill jag resa utomlands:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch ja, man vill ju ha sitt egna;) Hoppas flytten går bra och du kommer trivas i din nya lägenhet! Puss

2009-02-24 @ 17:51:45
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0