Fullt upp som vanligt:)

Här har det varit fullt upp som vanligt:)
Som jag skrivit tidigare så springer dagarna iväg hihi..
Jag har jobbat massor senaste två veckorna så har inte hunnit med mer än att jobba,
vara i stallet och umgås med min familj och F.
Idag är jag ledig och dom i stallet tar hand om Emmy idag:)
Veterinärbesiktningen igår gick jätte bra! Och igår fick jag även Emmys Hästpass (stamtavla).

Nu längtar jag till måndag då jag får nyckeln till min nya lägenhet.
Så flytten blir om en vecka så nu undfer veckan ska jag och mamma åka upp med lådor och börja packa upp
lite i köks skåp mm.

Snart ska jag till stan för att möta upp Mamma och springa lite på stan.
Jag ska även till arbetsförmedlingen lite snabbt fick en lapp att jag ska vara där i eftermiddag.
Och ikväll blir det lugnt träffa F och hans son och eventuellt gå på Bio ikväll.

Hoppas ni har en bra dag och en bra helg!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Tack för kommentaren! Hoppas du har det bra!

2009-02-27 @ 17:42:32
URL: http://jenpep.blogg.se/
Postat av: jennie

tack för helgen!

2009-03-02 @ 14:00:02
Postat av: Älva

spännande att få nyklarna till sitt nya hem:P var ni på bio sen?

2009-03-02 @ 15:20:46
URL: http://nogg.se/fairytale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0