Lugn dag:)

Idag har det varit en rätt så lugn dag.
Vi vaknade runt kl 10 och sedan gick vi till mina föräldrar
för att se till kattungarna och tog oss en kopp kaffe.

Och när det började att snöa stora flingor så åkte vi till stallet runt kl 12..
F var gullig och tog med sig kameran för att ta lite bilder vid insläppet, och man får hoppas att han fick nån fin bild på Emmy i snön hihi..
Tror att han filmade lite med:)

Jag ska kanske få bilderna/filmen redan i eftermiddag och lägga upp dom här så fort jag hinner.

Vi blev inte så långvariga i stallet jag mockade, fixade höpåsar och vi hjälpte till med insläppet.
Emmy hade tydligen ramlat igår och skrapat upp sina fram "knän" eller vad man kan säga, så hon får vila i helgen.
Jag får pyssla om henne lite extra nu i helgen..

Nu ska jag dricka lite kaffe och ta det lugnt.
I övrigt så blir den här helgen lugn, och jag ska även ha stalljouren på söndag morgon kl 7.
Hoppas ni andra får en bra helg.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaa..mera bilder och filmer:) Hoppas du får en trevlig helg och hälsa du vet vem;) Puss

2009-02-07 @ 00:09:30
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0