Min Häst Emmy!

Nu har jag lyckats att ta ett par bilder på min häst Emmy i stallet hihi..
Ett par bilder på henne i stallgången och en bild när jag rider henne..
Tyvärr är ljuset i ridhuset så lustigt så bilderna blir så mörka:(


Denna bild blev ganska bra..
Hade precis innan så skulle det bli en bra bild men då vände hon bort huvudet hihi...




Som man ser så är ljuset i ridhuset hopplöst att ta kort i om man inte har en superkamera.

Idag fick Emmy vila för imorgon ska hon löshoppas:)
Och imorgon ska jag även rida lektion på lektionshäst för att komma igång med ridningen igen
och kommer antagligen ha världens träningsvärk på torsdag hihi..

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på tv!
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Har försökt kommentera massa gånger nu:/ Men tänkte bara skriva vilken snygging till häst;)

2009-02-03 @ 22:18:34
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0