Om Kattutställningen!

I lördags bar det av till Kattutställningen i Örebro..
Det blev jag,F,mamma och kattuppfödaren Maria som samåkte dit:)

Det var rätt lugnt på kattutställningen, vi trodde det skulle vara kaos men som sagt det var rätt lugnt så pass att man fick dricka massa kaffe..

Mammas katt Maja kom 2.a i sin grupp och min Agnes kom 1.a i sin grupp och gick vidare till nomineringen och där kom hon 2.a.. Men vi fick hem en rosett eftersom hon kom 1.a i sin grupp hihi..

En nackdel var bara att vi fick inte åka därifrån förän finalen var klar som tog jätte lång tid så man bara satt och väntade på att få åka hem.
Vi åkte därifrån ca kl 19:00 och man var seg som tusan när man kom hem så det blev att somna kl 23:00 som en stock.

Det var rätt kul att vara på kattutställning men jag vet inte om jag skulle orka att göra det igen.

Här kommer lite bilder:


Agnes och Maja i buren



Agnes hålls av killen i rött


Agnes i buren och vinstrosetten;)

Nu ska jag till stallet men ha en bra dag!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis till rosetten:)

2009-02-03 @ 11:02:15
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/
Postat av: Karin

Så kul att det blev en rosett iaf :D

2009-02-04 @ 19:47:13
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0