Lugn helg:)

Den här helgen har varit en lugn helg..
I fredags var jag i stallet sen var jag hos F en stund på kvällen sen blev det en fortsatt lugn kväll
hos mina föräldrar:)
Och igår blev det stallet en sväng och sedan en lugn eftermiddag hos mina föräldrar och på kvällen åkte jag till
Helena en sväng där Savo var där med och vi tog en öl och pratade lite.
Sen blev jag så seg och åkte hem till mina föräldrar och somnade redan kl halv 12 jag var helt slut hihi..

Vaknade idag kl 11 och har bara tagit det lugnt.
Mina föräldrar skjutsar mig snart till stallet då jag ska pyssla om min häst lite extra och longera henne
om ridhuset är ledigt.

Under veckan får jag se vad som händer förutom stallet:)

Hoppas ni andra haft en bra helg.
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som en super helg gumman:)Hoppas allt är på topp:) Har nu blogg nu!!! Puss

2009-01-11 @ 22:11:08
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0