virrpanna hihi

När jag vaknade idag kl halv 8 så var jag ganska pigg:)
Låg i sängen och drog mig ett tag sen kl 9 kom F och vi drack morgonkaffe:)
Skickade sms till M för att se om jag kunde åka till stallet med henne i eftermiddag så kl 12:45 ska jag åka med henne till stallet.
Sen skulle vi till AMS en sväng kl 10 men det var kö så vi åkte till Elgiganten för att hjälpa en bekant till F med bärbar dator. Jag frågade F efter en stund vad klockan var och han sa halv 12 och jag tänkte shit nu är det bara 15 minuter kvar tills M hämtar mig. Så F skjusade mig dit som M skulle hämta mig och jag skickade sms till M att jag står på platsen och väntar. Nån sekund senare ringer M och säger att det var 12:45 hon hämtar mig så jag min lilla virrpanna var en timme tidig hihi...
Nu sitter jag vid datorn en stund och ska gå igen om ca 30 minuter..
Och efter stallet ska jag till min och L:s lgh hann inte dit igår.

Imorgon ska jag till stallet redan kl 7 på morgonen för att kl 10 så ska min häst + alla unghästar löshoppas;)
Och imorgon eftermiddag kanske jag ska fika med min kusin Jennie och umgås med F imorrnkväll.

Hoppas ni andra har en bra dag.,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0