Seg!

Nu är jag jätte seg kom nyss hem från jobbet har jobbat 8:00-20:00 idag och är inte van
vid så långa pass längre hihi..
Men jag har några såna pass nu framöver så man vänjer sig väl snart:)

Var hemma på rast i en timme och bara tog det lugnt och det var välbehövligt hihi..
Vad lutsigt det var på rasten passade jag på att vila då tänkte jag på min pojkvän
och bara en sekund senare så ringde han-- Och jag fick svar på det jag funderade på hur han hade det
och trotts regn så har han det bra:)
Saknar honom redan fast att han bara varit borta i tre dagar hihi..

Nu ska jag ta en skön dusch och sen blir det att kolla på tv:)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa dig att just Ed hardy är små i storlekarna. Jag ha egentligen small i kläder, men just i Ed Hardy beställer jag M i linnen/klänningar och tröjor. Munkjackor i L. Skor i 39 fast jag har 38. Puss Katja

2009-07-08 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0