Fullt upp som vanligt hihi

Idag har jag varit ledig men ändå lika mycket att göra hihi..
Vaknade kl 09:00 så jag gick upp och åkte till mina föräldrar för att hämta ett papper till arbetsförmedlingen.
Trodde att jag skulle åka dit med pappret men kunde tydligen skicka det istället.
Kl 12:00 åkte jag till lövgrens för att lämna nyckeln till förra lägenheten sen blev det att gå på stan en sväng då jag shoppade lite nya trosor och smink.
Sen hem till mina föräldrar igen för att lämna mammas USB minne sen gick jag förbi klädbutiken Star Felizia i verkstan som har stor Rea nu så jag köpte myströjor för 99 kr/st.
Sen hem igen och bara lämna alla saker sen skulle jag träffa en tjej som jag är kontaktperson till kl 15:00.
Så vi fikade och pratade lite sen bar det av hem igen och fixa lite mat och snart ska jag iväg igen hihi...
Så med andra ord fullt upp som vanligt.
Idag var Magda så gullig att hon tog hand om Emmy idag;)

Nu ska jag fixa mig iordning.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0