Håller jag på att bli sjuk?

Jag känner mig frusen,febrig och hängig. Håller jag på att bli sjuk?

Har inte skrivit i bloggen på länge pga att jag inte fått internet i nya lägenheten ännu:(

Helgen blir en lugn helg.
Imorgon ska jag ha stalljouren och kommer att vara i stallet så gott som hela dagen.

Igår blev en ganska lugn dag och på kvällen gick jag och F till karin för att ta ett par öl och snacka lite:)
Både jag och F har en del att fira hihi.
Jag har fått ett vikariat på 50% fast från vecka till vecka så nu vet jag bara om två veckor framöver.
Men får hoppas att det blir längre:)
F har fått jobb och han gjorde en jätte snygg tatuering igår.

Nu ska jag lägga mig och vila.
Hoppas ni andra har en bra helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas du kryar på dig och Grattis till jobb och tatueringar;) Puss

2009-03-14 @ 17:48:33
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0