Lite småstressig dag.

Dagen började lugnt och skönt.
Vaknade av att jag fick ett sms från F och att han sklle komma och göra mig sällskap
lagom till förmiddagskaffet:)
Ví drack kaffe och kl 11:00 skjutsade F mig till min förra lägenhet som skulle besiktas och det
var nog den värsta besiktningsman jag träffat...
Besiktningen gick rätt bra förutom massa småsaker som besiktningsmannen irriterade sig på som
att vi fick putsa fönstren en gång till och vi kan ju inte rå för att det har regnat på utsidan så de blir smutsiga.
Sen var det lite damm på eluttag, och lite småsaker i badrummet.
Men han var så otrevlig:(

Efter det åkte vi till stan en sväng sen hem och fixa matlåda som jag skulle ha med mig till stallet och F till jobbet.

Fick skjuts till stallet och hann bara mocka klart och prata lite med handikapp gruppen som jag känner via jobbet så ringer min bemanning. Det hade kört ihop sig på ett av mina timvikarieplatser och som tur var så fick jag åka hem med handikapp gruppen så jag var på plats på jobbet inom 30 minuter.

Så nyss kom jag hem från jobbet. Är helt slut så jag ska försöka sova snart..

Glömde skriva att Emmy blev jättefin i westernsadel:)
Och vi red henne lite med den på och hon gick så himla fint!
Jag ska ta med kameran nästa gång vi testar den:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0