Seg:/

Idag är jag sååå seg..
Hade svårt att sova inatt pga migränkänningar och sen har jag jobbat idag..

Nu sitter jag och tar det lugnt och väntar på att en jobbarkompis ska ringa.
Hon ska följa med mig till stallet och kolla på min häst.
Det är hos henne jag red westernhäst.
Hon ska även kolla på Emmys hovar och se om de behöver såkallad verkas för isåfall om det behövs så
fixar hon det åt mig. Hon fixar alla sina kompisars hästars hovar och även sina egna hästars hovar:)

Just det glömde bort att skriva att jag, Karin och Magda var ute på harrys i fredags det var sååå kul!!
Tack för en kanon bra kväll!
Här är en bild på oss tre:



Hoppas ni andra har haft en kanon bra helg:)
Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Hannele

Visst få du komma och hälsa på oss om du vill...



Och vilken cool bild ni ha hamnat på...

2009-03-29 @ 17:45:54
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa
Postat av: Karin

Yes f*n hade skit kul ju!!! Skit fin bild oxå!! Puss o kram

2009-03-29 @ 18:39:34
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0