Migrän:(

Denna vecka har varit hemsk för mitt huvud:(
Har haft sån migrän att jag har fått kräkas´och sån migrän brukar jag inte ha så ofta..
Tack vare att jag har min häst så har jag inte haft så mycket migrän sista halvåret så det är ju bra men
hatar att få såna här bakslag:(
Men det är nog som Katja sa till mig idag att kroppen säger ifrån om man har för mycket att tänka på och göra..
Och tack gumman för att du finns!!!

Nu ska jag snart fixa lite mat och det blir korvstroganoff och pasta..
Ska bli gott med mat och idag är migränen lite bättre har inget illamående idag ialf...

Ikväll ska jag rida lektion på lektionshäst kl 17:00, ska rida ponnyn igen så det ska bli kul hihi..

Hoppas ni haft en bra helg!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Katja

Inget och tacka gumman, vänner finns alltid för varandra!!!! Hoppas allt ordnar upp sig och du slipper ha migrän så ofta! Ses snart:) Puss

2009-05-20 @ 10:04:27
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0