Shoppingsugen:)

Lönen kommer imorgon och jag är så himla shoppingsugen..
Jag har varit duktig senaste månaderna och inte shoppat så mycket.
Har inte haft till för den delen heller har jobbat en del och varit en hel del i stallet:)

Kollade igenom min garderob idag och kollade över vad jag behöver och kom fram till att jag behöver köpa
lite snygga underkläder..
Så idag hämtade min jobbarkompis Anette mig och Tove i stallet för att åka till stan.
Meningen med att åka till satn från början var att passa på dagen innan löning att åka till systemet.
Men vi fastnade först på ett café och sen gick vi in på H&M där vi kollade på lite snygga underkläder och kläder.

Jag hittade en snygg BH som jag lade undan som jag tänkte köpa imorgon.
Står i valet och kvalet mellan dessa två.

 
Denna korsett BH                                   Eller denna BH.
(eller vad man kan säga)

Får se vilken jag väljer imorgon:)
Ska väl se om jag hittar någon snygg matchande trosa med:)

Nu ska jag kolla på tv..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0