Inte hunnit med att blogga

Jag har haft fullt upp sen jag kom hem från cypern så har inte hunnit blogga..
Är så mycket i stallet som möjligt, jobbar och sen ringer telefonen eller så
får jag sms hela tiden nästan, och när man väl tänker ta det lugnt så är det någon som står vid dörren och vill ha kaffe eller stanna hos mig hela kvällen och glo på film...
Och senaste dagarna så har jag umgåtts en hel del med min pojkvän:)

Just det fick mer eller mindre panik för ett par dagar sen när min mobil ringde konstant, fick hur mkt sms som helst, folk kom hit, min bror har gjort slut med sin tjej så nu är han här en hel del och då vips så dyker hans kompisar upp..

Ska försöka lägga upp bilder från cypern ikväll om jag hinner och har tyvärr inte fått alla bilder från magda ännu..

Nu måste jag rusa till stallet..
Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0