Eventuellt Ullared med mormor?

Jag har pratat med min mormor ett tag om att ta en bussresa med henne till ullared..
Men alltid ska det bli krångel, vi skulle åka med någon av föreningarna som mormor är medlem i.
Men då var det fullt och då blir hon så nervös men det finns ju andra bussbolag att åka med.
Och när jag sa det så skulle hon direkt ringa och ta bort oss från väntelistor mm.
Hon blir så stressad..
Samma sak för ett tag sen när jag fick förhinder när vi skulle fika så stressar hon upp sig så pass..

Men jag ska ringa och kolla vilka datum det finns med bussresor så hon kan lugna sig lite grann hihi..

Snart kommer F då ska vi fixa klart hans gamla lägenhet och senare så ska jag försöka hinna hämta ut min nya mobil:)

Och ska dricka massor med kaffe:)
Är seg och lite hängig idag med:(

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0