fullt upp som vanligt.

Här är det fullt upp i vanöig ordning hihi..
Jag har nu avslutat mitt semestervick och går nu på timme igen men har redan fått
bokningar denna vecka:)

Men har haft fullt upp ändå denna vecka, igår var jag på arbetsförmedlingen och så jobbade jag 16-21
men visste inte om jag skulle få jobba kvar natten också, men det blev inte så kom hem kl 22 och somnade som
en stock..
Vaknade så sent som kl 11:30 idag men var fortfarande trött och hängig känns nästan som man börjar bli sjuk men
vägrar bli sjuk nu!
Åkte med Maggan till stallet vid 13 tiden och fixade lite inför att min häst ska komma hem från sommarbetet under veckan.
Och så hjälpte jag maggan med att fixa hoppbana och vad man märker att man har dålig kondis och styrka när man bär på bommar och springer runt i stallet, blev helt genomsvett.
Och när jag kom hem så hjälpte jag F lite grann med flytten, han ska flytta till norrkäping det blir smidigast så när han jobbar där..Så Ragge kom och hjälpte till, kul att träffa honom med det var ett tag sen..

Imorgon har jag tagit ledigt och ska hjälpa F med det vi inte hann med idag.
Och så ska jag hämta ut en ny mobiltelefon..
Har just nu telia men så många har bytt till 3 så¨mina räkningar har börjat skena iväg så fixade ett 3 abonemang
och bara för att jag bara har kort tid kvar på mitt telia abonemang som jag ska säga upp när det går ut så fick jag gratis  abonemangskostnad i tre månader hos 3..
Och ringer för 69 öre/samtal inom 3 och tror det var gratis till alla fasta nät..
Denna mobil ska jag hämta ut: En Sony Ericsson T707


Nu ska jag sova:)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Zafari

aha kommer du inte ha comviq kvar heller? :/

2009-09-01 @ 23:40:21
URL: http://chickachickabee.blogg.se/
Postat av: zafari

okay tänkte mest för då kan vi ju inte prata så ofta blir ju svindyrt att ringa t 3 för mig o för dig t mig :/

2009-09-02 @ 12:02:28
URL: http://chickachickabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0